خرید ادکلن اورجینال مردانه ورساچه من Perfume Versace Man Eau Fraiche
چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۰۲ ب.ظ
خرید ادکلن اورجینال مردانه ورساچه من Perfume Versace Man Eau Fraiche
ادکلن اورجینال مردانه ورساچه من Perfume Versace Man Eau Fraiche
این محصول در سال 2006 ساخته شد و بر خلاف Versace Man رایحه ای شرقی به همراه نشانه ای از بوی توتون داشت . دارای بویی زنده تر و تازه تر می باشد که از طبیعت مدیترانه با زمینه ی کمتری از رایحه های جنگلی بهره گرفته است .
جنسیت: مردانه
نوع عطر: Eau De Toilette
نوع بو : خنک و ملایم
گروه بویایی : رایحه ی جنگلی و چوب های معطر
فصل: ماه های گرم سال
حجم: 100 ml
تولید کننده : Versace
ادکلن اورجینال مردانه ورساچه من Perfume Versace Man Eau Fraiche
معرفی برند : عطروادکلن ورساچه
این محصول در سال 2006 ساخته شد و بر خلاف Versace Man رایحه ای شرقی به همراه نشانه ای از بوی توتون داشت . دارای بویی زنده تر و تازه تر می باشد که از طبیعت مدیترانه با زمینه ی کمتری از رایحه های جنگلی بهره گرفته است .
جنسیت: مردانه
نوع عطر: Eau De Toilette
نوع بو : خنک و ملایم
گروه بویایی : رایحه ی جنگلی و چوب های معطر
فصل: ماه های گرم سال
حجم: 100 ml
تولید کننده : Versace
ادکلن اورجینال مردانه ورساچه من Perfume Versace Man Eau Fraiche
معرفی برند : عطروادکلن ورساچه
جانی ورساچه در ۲ دسامبر ۱۹۴۶ میلادی در رجیو کالابریا زاده شد. پدر
وی یک فروشنده و مادرش به طراحی و دوخت لباس میپرداخت. در نتیجه، از همان
دوران کودکی جرقههای علاقه جیانی به طراحی لباس روشن شد.
جانی همه چیز در مورد خیاطی و دوختن لباس را خیلی زود از مادر خود آموخت و توانست به وسیله علاقه و ذوق ذاتی خود اولین لباسها را طراحی کند و در مزون مادرش به فروش برساند. در سن ۱۸ سالگی، جیانی ورساچه فعالیت جدی خود در کارگاه کوچک مادرش را آغاز کرد. وی از ۲۲ سالگی یعنی زمانی که خیاطی محلی وی را برای طراحی یک مجموعه استخدام کرده بود، طراحی لباس را بصورت نیمه حرفهای، آغاز نمود، ولی تا سن ۲۵ سالگی در زمینه معماری تحصیل میکرد.
ورساچه اولین موفقیت خود را در سال ۱۹۷۱ نشان داد، که طرحهایی برای کلکسیون فیوری فیورنتینا، فرستاد. در سال ۱۹۷۲ و در ۲۶ سالگی، جیانی با انگیزه فراوان راهی میلان، پایتخت مد جهان شد، تا فعالیت حرفهای خود را در آنجا ادامه دهد. پیش از آنکه برند ورساچه متولد شود، جیانی ورساچه در میلان برای چند شرکت دیگر مانند ماریو والنتینو، کالاهان و کامپلیس به طراحی لباس پرداخت.
جیانی به همراه برادر بزرگتر خود سانتو در سال ۱۹۷۸ شرکت ورساچه را در میلان تاسیس کرد و اندکی بعد دوناتلا خواهر کوچکترشان نیز به آنها پیوست. در اواسط سال ۱۹۷۸ ورساچه اولین بوتیک خود را نیز در شهر میلان به وسیله دلا اسپیگا افتتاح کرد و بلافاصله نخستین مجموعه لباس زنانه ورساچه در مارس ۱۹۷۸ و نخستین مجموعه لباس مردانه این شرکت در ماه سپتامبر همان سال به نمایش درآمد.
نخستین فعالیتهای ورساچه در دنیای مد چندان اثر و بازتاب جهانی نداشت، اما این شرایط زمانی که ورساچه با "ریچارد اودون"، عکاس مشهور آمریکایی، ملاقات کرد، تغییر کرد. این ملاقات مسیر معرفی مجموعههای متمایز ورساچه روی جلد مجلات مطرح مد جهان را هموار کرد. ویژگیهای منحصربهفرد و سبک خلاقانه و غنی ورساچه به تدریج جایگاه ویژهای در میان دوستداران دنیای مد یافت.
خیلی زود طرفداران سبک ورساچه زیاد شدند، و بوتیکهای دیگر به این نام در کشورهای مختلف شروع به کار کردند. او در سال ۱۹۸۲ موفق به دریافت جایزه چشم طلایی به خاطر بهترین طراحی لباس زنانه در پاییز و زمستان شد.
در سال ۱۹۸۲، ورساچه مجموعه مشهور لباسهای فلزی دینامیک که بعدها به یک ویژگی کلاسیک در طراحی لباسهای وی مبدل شد را معرفی کرد. در سال ۱۹۸۶، ورساچه مدال افتخار جمهوری ایتالیا را کسب کرد.
در سال ۱۹۸۵ ورساچه مارک Instante را در امپراتوری مد دنیا قرار داد. این مارک مشابه سبک او در خیاطی و طراحی زنانه، سطح بالا بود، اما با هدف طراحی برای جوانترها و افرادی که توانایی مالی کمتری دارند، ایجاد شده بود.
«پیراهنهایی برای اندیشیدن» نام نمایشگاهی بود که به کارهای گذشته ورساچه نگاه میکرد و در سال ۱۹۸۹ در میلان برگزار شد. در همان سال ورساچه نخستین مجموعه طراحی زنانه سطح بالای خود را ارائه کرد.
در سال ۱۹۸۶ رییسجمهور وقت ایتالیا لقب شوالیه هنر را به جیانی ورساچه اهدا کرد. در سال ۱۹۹۱ کمپانی ورساچه ادکلن ورساچه را وارد بازار کرد. جیانی در سال ۱۹۹۳ جایزه اسکار مد را به خود اختصاص داد و در سال ۱۹۹۵ به نیویورک رفت و اولین شعبه ورساچه در ایالات متحده آمریکا را افتتاح کرد. در همین سال عنوان خلاقترین طراح لباس را از منتقدین بلژیک به دستآورد.
طراحی لباسهای ورساچه به نوعی بین ظرافت، جذابیت و هنر عامیانه حرکت میکرد. ویژگیهای طراحی لوکس، رنگهایی درخشان و جواهر مانند، خطوط صاف و جذابیت منحصربهفرد از عوامل شهرت برند ورساچه در دنیای مد بودهاند.
بر همین اساس، مشتریهای ورساچه را افراد کاملاً متفاوتی تشکیل داده و میدهند که ستارههای موسیقی مانند مدونا و بون جووی تا هنرپیشههای شیک پوش هالیوودی را شامل میشوند. در حقیقت، ورساچه مد را از طریق ترکیب آن با راک اند رول، هنر و ستارههای مشهور باز تعریف کرد. با ادغام دنیای مد و سرگرمی، نمایشهای فصلی مد ورساچه شبیه کنسرتهای راک و پاپ بودند.
در شرایطی که تنها ۱۹ سال از تاسیس ورساچه میگذشت، این شرکت در زمینه تولید پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه و همچنین تولید کیف، کفش، جواهرات گرانقیمت، عطر و لوازم خانگی فعال بود. پس از مرگ جیانی، خواهر وی دوناتلا هدایت ورساچه را بر عهده گرفت و تا به امروز نام این شرکت را همچنان در میان برترین برندهای جهان حفظ کرده است.
یکی از زمینه های پردرآمد این شرکت عطر و ادکلن می باشد که در این زمینه پیشرفت های خوبی داشته و طرفداران خاصی برای خود به ارمغان آورده است.

جانی همه چیز در مورد خیاطی و دوختن لباس را خیلی زود از مادر خود آموخت و توانست به وسیله علاقه و ذوق ذاتی خود اولین لباسها را طراحی کند و در مزون مادرش به فروش برساند. در سن ۱۸ سالگی، جیانی ورساچه فعالیت جدی خود در کارگاه کوچک مادرش را آغاز کرد. وی از ۲۲ سالگی یعنی زمانی که خیاطی محلی وی را برای طراحی یک مجموعه استخدام کرده بود، طراحی لباس را بصورت نیمه حرفهای، آغاز نمود، ولی تا سن ۲۵ سالگی در زمینه معماری تحصیل میکرد.
ورساچه اولین موفقیت خود را در سال ۱۹۷۱ نشان داد، که طرحهایی برای کلکسیون فیوری فیورنتینا، فرستاد. در سال ۱۹۷۲ و در ۲۶ سالگی، جیانی با انگیزه فراوان راهی میلان، پایتخت مد جهان شد، تا فعالیت حرفهای خود را در آنجا ادامه دهد. پیش از آنکه برند ورساچه متولد شود، جیانی ورساچه در میلان برای چند شرکت دیگر مانند ماریو والنتینو، کالاهان و کامپلیس به طراحی لباس پرداخت.
جیانی به همراه برادر بزرگتر خود سانتو در سال ۱۹۷۸ شرکت ورساچه را در میلان تاسیس کرد و اندکی بعد دوناتلا خواهر کوچکترشان نیز به آنها پیوست. در اواسط سال ۱۹۷۸ ورساچه اولین بوتیک خود را نیز در شهر میلان به وسیله دلا اسپیگا افتتاح کرد و بلافاصله نخستین مجموعه لباس زنانه ورساچه در مارس ۱۹۷۸ و نخستین مجموعه لباس مردانه این شرکت در ماه سپتامبر همان سال به نمایش درآمد.
نخستین فعالیتهای ورساچه در دنیای مد چندان اثر و بازتاب جهانی نداشت، اما این شرایط زمانی که ورساچه با "ریچارد اودون"، عکاس مشهور آمریکایی، ملاقات کرد، تغییر کرد. این ملاقات مسیر معرفی مجموعههای متمایز ورساچه روی جلد مجلات مطرح مد جهان را هموار کرد. ویژگیهای منحصربهفرد و سبک خلاقانه و غنی ورساچه به تدریج جایگاه ویژهای در میان دوستداران دنیای مد یافت.
خیلی زود طرفداران سبک ورساچه زیاد شدند، و بوتیکهای دیگر به این نام در کشورهای مختلف شروع به کار کردند. او در سال ۱۹۸۲ موفق به دریافت جایزه چشم طلایی به خاطر بهترین طراحی لباس زنانه در پاییز و زمستان شد.
در سال ۱۹۸۲، ورساچه مجموعه مشهور لباسهای فلزی دینامیک که بعدها به یک ویژگی کلاسیک در طراحی لباسهای وی مبدل شد را معرفی کرد. در سال ۱۹۸۶، ورساچه مدال افتخار جمهوری ایتالیا را کسب کرد.
در سال ۱۹۸۵ ورساچه مارک Instante را در امپراتوری مد دنیا قرار داد. این مارک مشابه سبک او در خیاطی و طراحی زنانه، سطح بالا بود، اما با هدف طراحی برای جوانترها و افرادی که توانایی مالی کمتری دارند، ایجاد شده بود.
«پیراهنهایی برای اندیشیدن» نام نمایشگاهی بود که به کارهای گذشته ورساچه نگاه میکرد و در سال ۱۹۸۹ در میلان برگزار شد. در همان سال ورساچه نخستین مجموعه طراحی زنانه سطح بالای خود را ارائه کرد.
در سال ۱۹۸۶ رییسجمهور وقت ایتالیا لقب شوالیه هنر را به جیانی ورساچه اهدا کرد. در سال ۱۹۹۱ کمپانی ورساچه ادکلن ورساچه را وارد بازار کرد. جیانی در سال ۱۹۹۳ جایزه اسکار مد را به خود اختصاص داد و در سال ۱۹۹۵ به نیویورک رفت و اولین شعبه ورساچه در ایالات متحده آمریکا را افتتاح کرد. در همین سال عنوان خلاقترین طراح لباس را از منتقدین بلژیک به دستآورد.
طراحی لباسهای ورساچه به نوعی بین ظرافت، جذابیت و هنر عامیانه حرکت میکرد. ویژگیهای طراحی لوکس، رنگهایی درخشان و جواهر مانند، خطوط صاف و جذابیت منحصربهفرد از عوامل شهرت برند ورساچه در دنیای مد بودهاند.
بر همین اساس، مشتریهای ورساچه را افراد کاملاً متفاوتی تشکیل داده و میدهند که ستارههای موسیقی مانند مدونا و بون جووی تا هنرپیشههای شیک پوش هالیوودی را شامل میشوند. در حقیقت، ورساچه مد را از طریق ترکیب آن با راک اند رول، هنر و ستارههای مشهور باز تعریف کرد. با ادغام دنیای مد و سرگرمی، نمایشهای فصلی مد ورساچه شبیه کنسرتهای راک و پاپ بودند.
در شرایطی که تنها ۱۹ سال از تاسیس ورساچه میگذشت، این شرکت در زمینه تولید پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه و همچنین تولید کیف، کفش، جواهرات گرانقیمت، عطر و لوازم خانگی فعال بود. پس از مرگ جیانی، خواهر وی دوناتلا هدایت ورساچه را بر عهده گرفت و تا به امروز نام این شرکت را همچنان در میان برترین برندهای جهان حفظ کرده است.
یکی از زمینه های پردرآمد این شرکت عطر و ادکلن می باشد که در این زمینه پیشرفت های خوبی داشته و طرفداران خاصی برای خود به ارمغان آورده است.
