فروشگاه اینترنتی نیازکو

خرید ادکلن و عطر-مقالات تخصصی عطر و ادکلن-خرید ادکلن اورجینال

فروشگاه اینترنتی نیازکو

خرید ادکلن و عطر-مقالات تخصصی عطر و ادکلن-خرید ادکلن اورجینال

فروشگاه اینترنتی ادکلن (ادکلن شاپ) یکی از زیرمجموعه بزرگترین فروشگاه های ایران ،فروشگاه نیازکو می باشد هدف این فروشگاه عرضه بهترین ادکلن های روز دنیا و معرفی جدیدترین ادکلن های اورجینال می باشد.فروشگاه اینترنتی ادکلن نیازکو 09141000900

کلمات کلیدی

خرید ادکلن اورجینال

خرید ادکلن

خرید ادکلن مناسب

خرید عطروادکلن

خرید ادکلن زمستان

خرید ادکلن پاییز

خرید ادکلن تابستان

خرید ادکلن بهار

خرید ادکلن ارجینال امارت زنانه

خرید ادکلن ارجینال امارت مردانه

خرید ادکلن ارورجینال

خصوصیات عطر اورجینال

خرید اینترنتی ادکلن امارت مردانه

خرید ادکلن اورجینال امارت زنانه

خرید ادکلن زنانه

ادکلن اورجینال بخریم

خرید ادکلن اورجینال امارات زنانه

خرید ادکلن اورجینال امارات مردانه

ادکلن اورجینال امارت زنانه

نحوه خرید ادکلن اورجینال

فروش پستی ادکلن زنانه نینا ریچی

خرید اینترنتی ادکلن زنانه نینا ریچی

خرید پستی ادکلن زنانه نینا ریچی

فروش اینترنتی ادکلن زنانه نینا ریچی

خرید آنلاین ادکلن زنانه نینا ریچی

خرید ادکلن ارجینال امارات زنانه نامینی مای NAMINEE MY

خرید ادکلن اورجینال امارات زنانه لالیک Lalique le Perfume

خرید ادکلن ارجینال امارات مردانه هوگو HUGU MAN

خرید ادکلن ارجینال امارات مردانه کوبیسم QUBISM

خرید ادکلن ارجینال امارات مردانه کوبیسم

بایگانی

خرید ادکلن اورجینال امارات زنانه ورساچه کریستال نویر Perfume Versace Crystal Noir

http://www.nyazco.com/image/cache/data/Cosmetic%20Beauty/crystal%20noir%20edp-perfume-nyazco-1-500x500.jpg


ادکلن اورجینال امارات زنانه ورساچه کریستال نویر Perfume Versace Crystal Noir
این عطر نمونه ای نادر و درخشان ، ظریف و اغواکننده است . ترکیب کهربا و مشک به عنوان اساس این رایحه این عطر را مرموز و متمایز جلوه می دهد . ترکیبات این عطر شامل ترکیب گل های تازه سفید و ترکیب ساده ای از یاسمن و کهربا می باشد  شور انگیز و دلپذیر از یاسمن اسرار آمیز ، تازه و لطیف دارد و با تکنولوژی 'Headspace' تولید شده است.رایحه ی مشک و عنبر که از ترکیبات اصلی آن می باشند آن را از سایر محصولات متمایز کرده است. 
جنسیت: زنانه 
نوع عطر: Eau De Toilette 
نوع بو : شیرین , گرم
فصل: ماه های سرد سال
حجم: 90 ml
تولید کننده : Versace
ادکلن اورجینال زنانه ورساچه کریستال نویر Perfume Versace Crystal Noir
معرفی برند : عطروادکلن ورساچه


جانی ورساچه در ۲ دسامبر ۱۹۴۶ میلادی در رجیو کالابریا زاده شد. پدر وی یک فروشنده و مادرش به طراحی و دوخت لباس می‌پرداخت. در نتیجه، از همان دوران کودکی جرقه‌های علاقه جیانی به طراحی لباس روشن شد.
جانی همه چیز در مورد خیاطی و دوختن لباس را خیلی زود از مادر خود آموخت و توانست به وسیله علاقه و ذوق ذاتی خود اولین لباس‌ها را طراحی کند و در مزون مادرش به فروش برساند. در سن ۱۸ سالگی، جیانی ورساچه فعالیت جدی خود در کارگاه کوچک مادرش را آغاز کرد. وی از ۲۲ سالگی یعنی زمانی که خیاطی محلی وی را برای طراحی یک مجموعه استخدام کرده بود، طراحی لباس را بصورت نیمه حرفه‌ای، آغاز نمود، ولی تا سن ۲۵ سالگی در زمینه معماری تحصیل می‌کرد.
ورساچه اولین موفقیت خود را در سال ۱۹۷۱ نشان داد، که طرح‌هایی برای کلکسیون فیوری فیورنتینا، فرستاد. در سال ۱۹۷۲ و در ۲۶ سالگی، جیانی با انگیزه فراوان راهی میلان، پایتخت مد جهان شد، تا فعالیت حرفه‌ای خود را در آنجا ادامه دهد. پیش از آنکه برند ورساچه متولد شود، جیانی ورساچه در میلان برای چند شرکت دیگر مانند ماریو والنتینو، کالاهان و کامپلیس به طراحی لباس پرداخت.
جیانی به همراه برادر بزرگتر خود سانتو در سال ۱۹۷۸ شرکت ورساچه را در میلان تاسیس کرد و اندکی بعد دوناتلا خواهر کوچکترشان نیز به آنها پیوست. در اواسط سال ۱۹۷۸ ورساچه اولین بوتیک خود را نیز در شهر میلان به وسیله دلا اسپیگا افتتاح کرد و بلافاصله نخستین مجموعه لباس زنانه ورساچه در مارس ۱۹۷۸ و نخستین مجموعه لباس مردانه این شرکت در ماه سپتامبر همان سال به نمایش درآمد.
نخستین فعالیت‌های ورساچه در دنیای مد چندان اثر و بازتاب جهانی نداشت، اما این شرایط زمانی که ورساچه با "ریچارد اودون"، عکاس مشهور آمریکایی، ملاقات کرد، تغییر کرد. این ملاقات مسیر معرفی مجموعه‌های متمایز ورساچه روی جلد مجلات مطرح مد جهان را هموار کرد. ویژگی‌های منحصربه‌فرد و سبک خلاقانه و غنی ورساچه به تدریج جایگاه ویژه‌ای در میان دوستداران دنیای مد یافت.
خیلی زود طرفداران سبک ورساچه زیاد شدند، و بوتیک‌های دیگر به این نام در کشورهای مختلف شروع به کار کردند. او در سال ۱۹۸۲ موفق به دریافت جایزه چشم طلایی به خاطر بهترین طراحی لباس زنانه در پاییز و زمستان شد.
در سال ۱۹۸۲، ورساچه مجموعه مشهور لباس‌های فلزی دینامیک که بعدها به یک ویژگی کلاسیک در طراحی لباس‌های وی مبدل شد را معرفی کرد. در سال ۱۹۸۶، ورساچه مدال افتخار جمهوری ایتالیا را کسب کرد.
در سال ۱۹۸۵ ورساچه مارک Instante را در امپراتوری مد دنیا قرار داد. این مارک مشابه سبک او در خیاطی و طراحی زنانه، سطح بالا بود، اما با هدف طراحی برای جوان‌ترها و افرادی که توانایی مالی کمتری دارند، ایجاد شده بود.
«پیراهن‌هایی برای اندیشیدن» نام نمایشگاهی بود که به کارهای گذشته ورساچه نگاه می‌کرد و در سال ۱۹۸۹ در میلان برگزار شد. در همان سال ورساچه نخستین مجموعه طراحی زنانه سطح بالای خود را ارائه کرد.
در سال ۱۹۸۶ رییس‌جمهور وقت ایتالیا لقب شوالیه هنر را به جیانی ورساچه اهدا کرد. در سال ۱۹۹۱ کمپانی ورساچه ادکلن ورساچه را وارد بازار کرد. جیانی در سال ۱۹۹۳ جایزه اسکار مد را به خود اختصاص داد و در سال ۱۹۹۵ به نیویورک رفت و اولین شعبه ورساچه در ایالات متحده آمریکا را افتتاح کرد. در همین سال عنوان خلاق‌ترین طراح لباس را از منتقدین بلژیک به دست‌آورد.
طراحی لباس‌های ورساچه به نوعی بین ظرافت، جذابیت و هنر عامیانه حرکت می‌کرد. ویژگی‌های طراحی لوکس، رنگ‌هایی درخشان و جواهر مانند، خطوط صاف و جذابیت منحصربه‌فرد از عوامل شهرت برند ورساچه در دنیای مد بوده‌اند.
بر همین اساس، مشتری‌های ورساچه را افراد کاملاً متفاوتی تشکیل داده و می‌دهند که ستاره‌های موسیقی مانند مدونا و بون جووی تا هنرپیشه‌های شیک پوش هالیوودی را شامل می‌شوند. در حقیقت، ورساچه مد را از طریق ترکیب آن با راک اند رول، هنر و ستاره‌های مشهور باز تعریف کرد. با ادغام دنیای مد و سرگرمی، نمایش‌های فصلی مد ورساچه شبیه کنسرت‌های راک و پاپ بودند.
در شرایطی که تنها ۱۹ سال از تاسیس ورساچه می‌گذشت، این شرکت در زمینه تولید پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه و همچنین تولید کیف، کفش، جواهرات گران‌قیمت، عطر و لوازم خانگی فعال بود. پس از مرگ جیانی، خواهر وی دوناتلا هدایت ورساچه را بر عهده گرفت و تا به امروز نام این شرکت را همچنان در میان برترین برندهای جهان حفظ کرده است.
یکی از زمینه های پردرآمد این شرکت عطر و ادکلن می باشد که در این زمینه پیشرفت های خوبی داشته و طرفداران خاصی برای خود به ارمغان آورده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی